ABLA GİBİ ABLAYA…GÜLAY ABLAM’A…

         

Su damlası ablaya….
güneş misali ablaya…

benim ablama…
Gelenler gidenler…..
Yüzlerce insan……
Ufak yanılmalarda olsa,
Gerçek hayatın yansımalarıdır sanal alem….
Her nisaya abla derim….
Ama her ablaya abla gibi abla demem…..>

Ha tamam diyorsun bak fevkalede, faydalı olacak….

Bir gün sonrası yok….
Meçhul…..

Bu budur zaten,
Adı üstünde sanal alem……

Ekmek gibi,
Su gibi,
Hava gibi,

Temel ihtiyaç değil……

Yanında,

Bu bir zevktir,
Bir renktir…

Kimilerince bir görev….
Kimilerince girilmesi zorunlu olan bir gerçek…..

Etkenler,
Sebebler…

Genişletilirde genişletilir….

Ben hizmet için giriyorumdan,
Yahu televizyon izleyeceğime, ne güzel faydasıda oluyor diyene,
Benimki geyik kardeşim geyik diyene kadar bulabileceğiniz bir genişlik…..

Faydası ve zararıda,
Yine konulara, insanlara göre değişecek bir alem….

Adı üstünde sanal alem…..

Dedik bakış acılarına göre değişir bu alem….
Ama şu bir kesindirki,

Çünkü Kurucusu vede devam ettiricisi İnsandır….

İnsansa,

İnsan heryere kendini taşır…

Ve heryerde kendince ortamlar kurar oraya meyil duyar…..

Her gün camiye giden adamı tutun meyhaneye götürün…
10 dakika duramaz sıkılır, kaçmanın yollarını arar…

Yada hergün meyhaneye giden bir insanı tutun sohbete götürün…..
Çivi batmış gibi olur 10 dakika duramaz…

Sanal alemde öyle,
İnsan ancak yansımasını bulduğu yerde durur…

Ve belli ölçüler ile kapatmaya kalksada,
Ancak soluduğu nefesi dışarı verir…………

En başta yazdık,
Gelenler gidenler…….

Bir baktık bir gün bir gelen daha,

Eklemeler eklemeler….

Maşallah güzel eklemeler,
Gider…

Gider kardeşim…..

yahu baktim bu abla gitmiyor..

Yahu gitmiyor.gitmiyor…

MAŞALLAH, MAŞALLAH….
Yahu gerçekten güzel eklemeler……

Yok bu gidicilerden değil,

Ağıza bal sürüpte,
Sonra terk edicilerden değil…..

Azcık takip….
Yahu bu sefer içten bir MAŞALLAH…

Bu abla gibi abla….

can gülay abla…

Gelen ve gitmeyen,

Ve de eklemeleri ile abla gibi olan ablaya…..

canım dan öte sevdiğim can ablam..

Ne de bir görüşmemiz oldu…

Ne su damlası ablayı tanırım,

Burası bir alem…

Bu alemde,

Eklemeleri ile,
Yazıları ile,

Biz ablada bunu gördük….
Abla gibi ablalığı yani….

Ben böyleyim,
Gördümmü dile getiririm…..

Dilede getirdim….

Bu sanal alemde,
Bakın böylede ablalar vede böylede insanlar var…..

Abi gibi abiler,
Abla gibi ablalar,
Kardeş gibi kardeşler…..

Bugün bunlardan birine yazdık bu yazıyı….

İstedikki abla,

Vallahi abla gibi ablasın…

İyiki böylesin…..

Hep böyle ol….

Abla gibi abla….

Güzel ekleme ve yazılarından mahrum etme bizleri…..

Biliyor musun, seni gökyüzündeki yildizlara benzetiyorum.

Ama tek farkin
onlardan milyonlarca var. Ama sen bir tanesin.

Dualarında da unutma…

Dua et abla….

can gülay abla..

yazan “david beckham” <singepsu3

YÜREĞİNE SAĞLIK RAMAZAN KARDEŞİM..EYVALLAH

BU GÜNLERDEN YOKSUN..NEREDESİNNN.ÇİK ORTAYA.

ANLAŞTİK NURSİMAYLA..ÇIKMAZSAN KAFANI KIRARIZ.:) MSN DE GEL KARIŞMAMM

SENİ SEVİYORUZ…..

12 responses to this post.

  1. Posted by gulayozturk on Ağustos 20, 2008 at 2:55 pm

    Ramazan kardeşim ya.
    bu yazdığın yazi bir aydan fazla yayınladim ve hala yaziların başinda duruyor birinci sırada..
    kardeşşşşşş
    ne yaptin sen yaaaaa.
    yazida balmi surdun da millet ayrılamiyor ?? :)

    ama gerçekren içten bir yazi sağol Ramazan kardeşimmmmmmmmm

    bu arada hala yoksun..
    hani soz verdin sokağa çıkınca önce sola,sonra sağa,sonra tekrar
    sola bakacan heeeeeeee :)

    başinami bir şeyimi geldi kurban..

    Nursema ile ben merak ettik seni.
    ne olur çık ortaya

    Nursema benim kadar merhametli değildir..bilesin.
    oklavaya hazirladi ona göre çıkkkkkkkk

    Cevapla

  2. Posted by eftal on Kasım 8, 2008 at 2:06 am

    birisi sacinizda kac tel sac oldugunu biliyor…

    Göklerde ve yerde olan her şey O’na aittir; hepsi O’nun iradesine tabidir. (Rum 26)

    Tan yerini ağartan(dır O), geceyi sükunet(in kaynağı) yapan ve güneş ile ayı tespit edilen yörüngelerinde hareket ettiren (Odur). Bu(nların tümü) her şeyi bilen sonsuz kudret sahibinin iradesi ile tayin edilmiştir. (enam 96)

    SIMDI SOR KENDINE,
    NE KADAR BUYUKSUN?

    ve bugun canini sikan seyler ne kadar buyuktu?

    PEKI YA YARATICIN…
    O NE KADAR BUYUK?

    HAYATA BIR DE GENIS
    PENCEREDEN BAK

    ve

    kucuk seyler ugruna boşuna ter dokme!

    kücücük dünya menfaati icin kendine yazık etme…
    saygılarımla gülay kardeşime hafız eftal

    Cevapla

  3. Posted by gulayozturk on Kasım 8, 2008 at 12:59 pm

    tesekkürler eftal kardeşim..
    Allah razi olsun..
    bu arada bu yazi 6-7 ay dan beri en başta gelen bir yazi.
    Ramazan kardeşimiz bize bu yazi yazarken gerçekten çok samimi bir şekilde yazdı ki insanlar ayrılamiyor…:)
    cümlemizden Mevlam razi olsun..
    Mevlam sizinle olsun

    Cevapla

  4. Posted by gulayozturk on Kasım 15, 2008 at 1:52 pm

    esselamun aleykum sevgili dostlar.
    bu yazi aylarca beri birinci sıradadır..
    hem sevindiriyor hemde merak ettiriyor..:)
    gerçi içten yazılmış bir yazi.
    Ramazan kardeşim güzel gönlü biridir ve beni böyle gördü..
    inşallah Mevlam katında da böyleyim..yani sevmeyi layik biriyim..
    sizi seviyorum Allah için..

    Cevapla

  5. sa Gülay kardeşim, ben bu siteyi ve sizi yeni tanıyorum ve etkilenmedim de diyemem… Soru işaretleri arasında boğulurken sizi tanımak beni yeniden sarstı.. Şaşkın ve karmaşığım… Ölmeden sizinle uzun uzun konuşmayı çok isterdim… Kabul ederseniz adresim sahraisra@hotmail.com, belki son nefeslerimizi vermeden allah ve rasul rızası için birbirimize yardımcı olabiliriz… Belki de yeni bir yol oluruz… Rabbim bilir… Hep bu iman ve gönül güzelliğinizle kalırsınız inş… Allah’a emanet olun Dünya ve Ahiret Kardeşiniz…

    Cevapla

  6. Posted by gulayozturk on Kasım 19, 2008 at 9:09 am

    Allah razi olsun efendim.
    eklerim sizi inşallah.
    gerçi hiç vaktim yok ama inşallah görüsürüz..

    sayfa sağ tarafından diğer sitelerim kayıtlı.
    oreya da girin inşallah belki bir nebze olsun huzur bulursunuz..

    saygılarımla

    Cevapla

  7. Posted by beyda on Şubat 2, 2009 at 9:57 pm

    selamunaleyküm ablam benim içimdekileri sanki yazmış ramazan kardeşim ne güzel anlatmış ablamı vefalı sevecen böyle insanlar zor gelir dünyaya değerini kıymetini bilelim seni seviyorum ablam gülümmmmmmmmmmmmmmmm

    Cevapla

  8. Posted by gulayozturk on Şubat 2, 2009 at 11:55 pm

    bende seni seviyorum can beydam.
    iyiki varsın.

    Cevapla

  9. Posted by beyda on Şubat 6, 2009 at 10:20 am

    selamunaleyküm sevgili dostlar .bir şey diyicem ama aramızda kalsın .33 yaşından sonra bir ablam oldu .hep anneme derdim neden bir taneyim diye nden benden başka bir kızkardeşim yok diye ben kardeş istiyorum .bakın yüce rabbim sesimi duydu bana abla verdi .can ablam ciyer ablam ,hemde ablaların bir tanesi.şimdi artık yanlız kalmıcam,şimdi sorsalar kaç kardeşsiniz diye ikiiiiiii diye cevap vericem.ama kıskanmayın sizde isteyin ALLAH,tan sizede bir gülay abla versin SENİ SEVİYORUM ABLAM

    Cevapla

  10. Posted by gulayozturk on Şubat 6, 2009 at 1:25 pm

    :))))))))))))))))))
    bende seni kardeşimmmmmmmm

    Cevapla

  11. Posted by gulayozturk on Şubat 9, 2009 at 12:59 am

    SELAMUN ALEYKUM DOSTLAR..
    ne zaman bu siteme girsem gözlerim bu yaziya takiliyor.
    GÜLAY ABLAMA..
    bir sene yakın oldu bu yazi yayınlalı..
    yine hala en başinda olmaya devam ediyor..
    Ramazan kardeşim içten ,yürekten yazdığı bu yazi beni de duygulandırıyor..
    beş senedir netteyim.
    Ramazan kardeşim gibi sayısız kardeşler verdi bana Mevlam..
    görmeden Allah için sevmek ,sevgilerin en güzelidir..
    bu sevgiyi layık olmaya çalışacağım inşallah..
    sizi seviyorum güzel insanlar

    Cevapla

  12. Posted by gulayozturk on Haziran 8, 2009 at 4:19 pm

    esselamun aleykum değerli kardeşler.
    hayırlı pazarlar dilerim sevdiklerinizi beraber inşallah değerli kardeşler nette bir çok sitem olduğundan bu siteye geç geliyorum.
    ayrıca spaces sayfam var ve çoğunlukla ordayim..
    size vereceğim adreste girin inşallah.
    orda birbirlerini güzel yazilar var.
    ayrıca solda ve sağda Faydalı siteler adreslere mevcud.
    birde diğer blogcu sitelerim oreya kayıtlı..
    ayrıca çok zengin bir fotograf albümler var orda..
    hadi ne bekliyorsunuz o zaman kardeşler..

    size de bana da kolay gelsin )
    spaces sayfam adresi budur

    http://cid-077e2610ef349e56.spaces.live.com/default.aspx

    ayrıca bu sayfadan her sabah saat 10.30 de canlı yayındayim..

    daha ne diyebilirim yaa.evet var..sizi Allah için seviyorum

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 222 takipçiye katılın

