her sabah www.cinarradyo.com buluşalım

       

merhaba sevgili dostlar..

bir kaç gün ayrılık dan sonra yine beraberiz inşallah.

değerli kardeşler bildiğiniz gibi acizane sabahlar saat 10.30  de canlı yayındayim.

bazen aksilikler olabiliyor,bende kaynaklanan bir seyi değildir.

inanin ben masumummm:)

cinar yönediciler biraz uykuyu fazla seviyorlar :))

değerli kardeşler www.cinarradyo.com dan dinleyebilirsiniz.

ayrıca..

http://62.212.84.42:7040/

  burda dan dinleyebilirsinz..

ayrıca Türkiye saatı 19 de akşam yine yayındayiz inşallah..

  sevgilerimle..

Allaha emanet Olun

not:

değerli kardeşler radyomuz düzeldi inşallah.artık her sabah saat 10.30 de bir aksılık çıkmazsa beraberiz.

76 responses to this post.

  1. sisi çok beyeniyorum hayranıyım

    Cevapla

  2. Posted by gulayozturk on Eylül 28, 2008 at 11:19 pm

    Derya kardeşim hoşgeldin

    anladiğim kadarıyla sen beni canlı yayında dinliyorsun.

    canım çok sevindim.

    programci değilim..
    daha 5 ay oldu canlı yayında çıkalı.

    hatalarım çok ama zamanda daha iyi olacak inaniyorum Mevlam yardımıyla.

    dinlemeyi devam et..

    bayram günlerde belki canlı yayında aynı saate çıkmam.
    ama sonra yine normal saate yani 11 de inşallah sizinleyim..

    hayırlı bayramlar.

    sevgilerimle

    Cevapla

  3. Posted by beyda on Ocak 14, 2009 at 12:58 pm

    sevgili kardeşim canlı yayında dinliyorum amaılaşamıyorum .selamun aleyküm

    Cevapla

  4. Posted by gulayozturk on Ocak 14, 2009 at 2:59 pm

    Beyda hoşgeldin canım.
    bu sayfam buldun diye çok sevindim..

    http://www.hicretehli.blogcu.com sayfam girersan.
    solda BAĞLANTİLARIM bak..orda en ustu 2 tane hariç diğerler benim Allah izniyle..tıkla gir.

    msn de ekledim seni canım kardeşim.
    orda görüsürüaz inşallah
    sevgimle kal

    Cevapla

  5. Posted by murat on Mayıs 27, 2009 at 11:03 pm

    slm aleyküm hocam sizden bişey rica etcem inşallah beni kırmassınız öncelikle yabmış oldunuz purogrm cok güzel az önceki calmış oldunuz yılanla ilgili bi eser dinledim cok hoşuma giddi bunu nasıl nerden ala bilirim Allah razı olsun iyi yayınlar

    Cevapla

  6. Posted by gulayozturk on Mayıs 28, 2009 at 12:12 am

    aleykum selam murat kardeşim.
    ben her sabah saat 10.30 de yayındayim inşallah..
    akşam baska kardeşimiz yayına giriyor..
    dediğin eseri yılan hikayesi olmasi lazim..
    benden yok.bu yüzden yardımcı olamayacağim..nette ilahe indir sitelerden bulabilirsin inşallah..
    Allaha emanet olun.
    sabahlar beni dinlersin inşallah..yarım saat ilahi çalıyorum 11 den sonra sohbetim var..

    Cevapla

  7. allah razı olsun bu siteyi kuranlardan gülay ablacığım sizdende ve çalışanlarındanda devamını dilerim üçaylarımız tüm islam alemine hayırlara vesile olsun allahım ramazana erişmek nasip etsin inş bu vakitlerin kıymetini bilenlerden eylesin rabbim amin

    Cevapla

  8. Posted by gulayozturk on Haziran 24, 2009 at 9:35 pm

    Allah razi olsun Aysel kardeşim.
    inşallah sabahlar bizi takip edersin..
    türkçem biraz yetersiz ama o kadar da kötü değil. :))
    her sabah saat 10.30 de buluşalım..
    müslüman birlik ve beraberlik yakışır..gerçi benim size paylaştiğim herşeyi bilmeniz lazim doğustan müslüman olarak..
    ama birde bu aciz kardeşinizden dinlemek bir baska oluyor…

    sizi seviyorum Allah için

    Cevapla

  9. selam güllerin ablasına, bir sevgi demetinide sizlere sunmak istedim

    Cevapla

  10. selam gül kokusu alanların ablası, sizi takdir, tebrik eder ve hizmetlerinizde ALLAHc.c muvaffakiyetler dilerim,A.E.OLUN

    Cevapla

  11. Posted by gulayozturk on Ağustos 1, 2009 at 3:21 pm

    aleykum selam can kardeşim Nurayın.
    Allah c.c. razi olsun.
    ya ben sizi çok seviyorum farkındasiniz dimi.?
    iki bucuk sene ,hasta demeden,uykusuz demeden sizinle oluyor her sabah Mevlamın c.c. izniyle..
    sizde seviğinizi biliyorum güzel insanlar..
    Mevlam c.c. ayırmasin inşallah.aminnnnnnn
    sevgilerimle

    Cevapla

  12. SELAM,YANIT VERDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜREDERİM,BENDE ALLAH İÇİN SİZLERİ DİNLEYEN HERKESİ SEVİYORUM, PROGRAMINIZDAN ÇOK FAYDALANIYORUM,ÇOKTA MUTLU OLUYORUM,SEVDİKLERİNİZDEN BİRİ OLMAYI İSTERİM..

    Cevapla

  13. Posted by gulayozturk on Ağustos 2, 2009 at 3:12 pm

    aleykum selam Nurayın kardeşim.elbette sizi seviyorum Allah c.c. için.
    tanimazsam da biz kardeşiz..
    faydalandığını için de sevindim can kardeşim.
    türkçem daha iyi olsaydi çok daha güzel sohbetler yapardim.
    ama bir çok kelime bana hala yapanci.zorlaniyorum.
    yine de şükür Mevlama.c.c.
    Allaha emanet ol.
    yarın sana özellikle eser yolarim inşallah :))

    Cevapla

  14. Dinliyorum ablam Allah senden razı olsun Allahım sana her zaman sağlık sıhat versın her sabah 10 30 da vaizlerını muhabbedlerını bizlerle paylaş tertemız yürekden cıkan her cümle kulaklardan kalbe akan bir nehir gibi

    Cevapla

  15. Posted by gulayozturk on Ağustos 2, 2009 at 8:10 pm

    tesekkürler Allah razi olsun..
    dualarına amin derim kardeşim..
    msn de eklemek kolay ama boşuna..sadece sabah yayında olduğumu açarim.sonra kimse görmez beni..
    18 site 6 spaces sayfam tüm boşvakti aliyor.
    gündüzler baska meşküliyetlerim var giremiyorum nette..

    gerçekten muhabbet için hiç vaktim yok.
    ama bir derti varsa çok önemli
    burda yaz ben okurum yayınlamam..cevab verebilirsam sorduğunu cevab veririm..
    Allah c.c. emanet olun

    Cevapla

  16. SELAM,GÜLAY ABLACIĞIM,CEVAP YAZMANIZLA BENİ MESUT ETTİNİZ,BEN SİZE KAR KELEBEKLERİ DİYARI SARIKAMIŞ-TAN SELAM GÖNDERİYORUM,BURALAR SOĞUK,SİZ BENİM GÖNLÜMÜ ISITIP, YÜZÜMÜ GÜLDÜRÜYORSUNUZ,AYRICA DUA LİSTEME SİZİDE EKLEDİM,BİR GENEL BİRDE ÖZEL DUA ETTİKLERİM OLDUĞU İÇİN, ALLAHc.c.EMEKLERİNİZİ VE SEVGİLERİNİZİ BOŞA ÇIKARMASIN İNŞALLAH,YARIN MESAİM VAR,FIRSAT BULDUKÇA SİZİ DİNLİYORUM,UÇUN KUŞLAR MEDİNEYE,YA MUHAMMED DİYE DİYE,İLAHİSİNİ GÖNDERİRSENİZ SEVİNİRİM. ALLAHA EMANET OLUN…

    Cevapla

  17. Posted by gulayozturk on Ağustos 3, 2009 at 8:12 am

    ALEYKUM SELAM CAN KARDEŞİM.
    BU SABAH GÖRDÜM MESAJİNİ.
    İNŞALLAH İSTEDİĞİN İLAHİ YOLARİM..DUALARINDA OLDUĞUMU SEVİNDİM
    ALLAH C.C. RAZİ OLSUN..SEVGİLERİMLE

    Cevapla

  18. SELAM GÜL ABLACIĞIM, DÜN GÖNDERDİĞİN İLAHİ DİNLEDİM, TEŞEKKÜREDERİM,ABLASI İFADESİNİ SAMİMİYETİMİ BELİRTMEK İÇİN KULLANMIŞTIM,YANLIŞ ANLAŞILDIYSA ÖZÜRDİLİYORUM, SİZ VE EKİP ÇALIŞANLARA ALLAH-TAN BAŞARILAR DİLEMEK BOYNUMUN BORCUDUR. ALLAH-A EMANET OLUN..

    Cevapla

  19. Posted by gulayozturk on Ağustos 4, 2009 at 7:32 pm

    aleykum selam Nurayım kardeşim..hiç sorun olmaz benim için.
    nette girdiğim günde beri ( 5 sene) herkes beni abla demelerini istedim..
    benden küçük veya büyük herkes bana abla demelerini rıca ettim..
    sende abla veya ablasi:) diyebilirsin..
    bugün yoktum köylere gittim gezmeye.yaylalar çıktım bol bol temiz hava aldim ve daha bir özlemle size geri geldim.
    yarın sabah her zaman gibi saat 10.30 de yayındayim inşallah..
    tüm ilahiler sana gelsinnnnnnnn 🙂
    Allaha emanet ol

    Cevapla

  20. SELAM BENİM GÜL KOKULU ABLACIĞIM, SENDEKİ HİDAYETİ, ALLAH , HZ. RESUL AŞKINI MEVLAM BANADA VERSİN İNŞALLAH,BU GECE BENİM İÇİNDE ÖZEL DUA EDERMİSİN, ALLAHA EMANET OLUN…

    Cevapla

  21. Posted by gulayozturk on Ağustos 5, 2009 at 1:39 pm

    Allah c.c hayırlısını versin Nurayın kardeşim.hayırlı kandiler.ederim can kardeşim inşallah
    sevgilerimle
    Allah razi olsun

    Cevapla

  22. SELAM ABLACIĞIM,RESMİ DAİEREDE ÇALIŞTIĞIM İÇİN İŞİM OLDUĞU ZAMAN DİNLEYEMİYORUM, AMA HER ANONSDA GÜZEL BİR TEVAFUK SİZİ DİNLEMEK NASİP OLUYOR,SİZE BAŞKA İRTİBAT KURACAK YOL BİLMİYORUM, BENİM DİLİMDEN ANLAYACAK YÖNÜNDEN GARİP KALIYORUM, SİZİ DİNLEMEK BENİM İÇİN ŞEREF VE MUTLULUK, SENİ SEVİYORUM,KONUŞMANIZDA AYRICA ÇOK GÜZEL, ALLAHA EMANET OLUN..

    Cevapla

  23. Posted by gulayozturk on Ağustos 6, 2009 at 5:06 pm

    aleykum selam Nurayın kardeşim.Allah c.c. razi olsun..
    sana msn deki spaces sayfam yaziyorum burda.
    tıkla gir ve bana ordan ulaş.
    mana msn de eklemek için davet gönder .yaparsin inş.

    http://cid-077e2610ef349e56.spaces.live.com/

    bu spaces sayfam diğer sitelerim fazla seviyorum nedeyse..orda çok şeyler ekleyebiliyorum.

    solda tüm BLOGCU SİTELERİM kayıtlı.
    tıkla gir..
    canım kardeşim inşallah bana ulaşirsin..
    sevgilerimle

    Cevapla

  24. SELAM GÜLAY ABLACIĞIM, SENİ ALLAH İÇİN SEVDİĞİMDEN SELAM VERMEDİĞİM GÜN OLSUN İSTEMİYORUM, HAYIRLI YAYINLAR DİLER, ALLAHA EMANET OLUN, RABBÜLALEMIİN EMANET EDİLENLERİN EN HAYIRLISIDIR..

    Cevapla

    • Posted by gulayozturk on Ağustos 10, 2009 at 4:06 pm

      aleykum selam can kardeşim Nurayım..
      tesekkürler .selamın ve sevgin benim için çok değerli.
      Allah c.c. razi olsun

      Cevapla

  25. Posted by gulayozturk on Ağustos 10, 2009 at 4:21 pm

    bu arada spaces sayfa üzerinde tıklayince sayfam açılınca fotograflar üzerinde tıkla.
    bibirine güzel albüm var orda..
    her albüm harıka reşim var seç tıkla açılır ..
    hadi kolay gelsin :))
    alışırsın merak etmeee.

    Cevapla

  26. SELAM GÜLAY ABLACIĞIM, UZUN ZAMAN OLDU,SİZE BİR SELAM VEREMEDİM, İŞ YERİNDE İNTERNETİ KAPATTILAR, HAFTA İÇİ MESADE OLDUĞUM İÇİN SİZİ DİNLEMİYORUM, EVDE MÜMKÜN DEĞİL İNTERNETİN BAŞINA GEÇMEK, İNANIN SİZİ VE YAYINLARINIZI ALLAH İÇİN ÖZLEDİM, BEN SİZİN SESİNİZİ, PROGRAMINIZI DİNLEDİKÇE ÇOK MUTLU OLUYORDUM, İNŞALLAH RABBİM YİNE YOLLARI AÇAR,NE OLDUĞUMU, NE YOLDA OLDUĞUMUN FARKINDA OLUYORDUM, İNANIN ÇOK ÜZGÜNÜM,İNŞALLAH YİNE SİZİN SESİNİZİ DUYABİLMEK DİLEĞİYLE, RABBİM YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN., AEO………

    Cevapla

    • Posted by gulayozturk on Eylül 9, 2009 at 11:08 pm

      aleykum selam Nurayin kardeşim.
      bende seni merak ettim ama dediğini gibi eğer mümkün olsaydi beni dinlerdin can kardeşim
      Mevlam o güzel gönlün keder vermesin ve sevindirsin inşallah..
      Rabbim c.c. bir kapı açar inşallah..
      Mevlama emanet ediyorum seni nuran kardeşim

      Cevapla

  27. SELAM GÜLAY ABLACIĞIM, BANA CEVAP VERDİĞİN ÇOK MUTLU OLDUM, İNANIN ALLAH ŞAHİDİM SİZİ DİNLEMEK BENİ ÇOK MUTLU EDİYORDU, SİZDE SAMİMİYET, ALLAH, RESUL VE İSLAM DİNİ MUHABBETİ BENİM ÖZLEDİĞİM MEMLEKETİMDEN GELEN BİR HABER GİBİ İDİ, BUNADA ŞÜKÜR, YAYINLARINIZDA ALLAHTAN BAŞARILAR DİLER, GÖNLÜNÜZDE HZ. MUHAMMED S.A.V. VE GAVSIMIN MUHABBETİYLE KALIN İNŞALLAH, AEO…

    Cevapla

  28. Posted by gulayozturk on Eylül 12, 2009 at 10:10 pm

    aleykum selam Nurayım..canımsın can kardeşim..
    biz bu imtihan dünyasına birbirimizi tuttunarak götüreceğiz inşallah..
    Mevlam bizinmle olsun can kardeşim.amin

    seni çok seviyorum Allah c.c. için

    Cevapla

    • Posted by hanife on Eylül 14, 2009 at 10:54 am

      esselamün aleyküm.bütün kardeslerimin kandil gecesin mübarek olsun.gülaycim ben hanife .seni cok severek dinliyorum.

      Cevapla

      • Posted by gulayozturk on Eylül 14, 2009 at 3:21 pm

        Hanife kardeşim hoşgeldin ailemize..
        Allah razi olsun..ziyaretine tesekkürler
        hayırlı kandiler dilerim

      • Posted by hanife on Eylül 16, 2009 at 11:02 am

        ben hanife .canim kardesim benim.senin gecmiste cektiklerini duyunca cok ama cok üzüldüm.rabbim onun yolunda gidenleri her zaman korur,insaallah.güzel allahim biz sikistigimiz zaman bize manevi askerlerini gönderip bize yardim eder.rabbim sikintida olan din kardeslerimizi her zaman yardim etsin insaallah.amin.seni allah icin cok seviyoruz.

  29. SELAM, GÜLAY ABLACIĞIM,ALLAH RAZI OLSUN,SEN BİRTANESİN, BENDE SENİ ALLAH İÇİN SEVİYORUM, İNŞALLAH MADDE ALEMİNDEDE SENİNLE TANIŞIRIM,GÖNLÜNÜZ HOŞ, ALLAH, RESULU VE SADATLARA EMANET OLUN İNŞALLAH………….

    Cevapla

    • Posted by gulayozturk on Eylül 14, 2009 at 3:22 pm

      Nurayın kardeşim aleykum selam
      inşallahhhh derim.Mevlam bizleri tanıştırdı,sevdirdi,vardır elbette bir hikmetir.
      sizi çok seviyorum Allah c.c. için.
      hayırlı kandiler

      Cevapla

  30. SELAM GÜLAY ABLACIĞIM, SİZİN VE TÜM RADYOÇINAR DİNLEYENLERİNİN KANDİLİ MÜBAREK,HAYIRLI KABULU DUALAR, ÜMMETİMUHAMMET İÇİN UYANIŞLARA VESİLE OLSUN, HAYIRLI, FEYİZLİ VE BEREKETLİ YAYINLAR DİLER, AEO………….

    Cevapla

  31. Posted by gulayozturk on Eylül 16, 2009 at 2:01 pm

    tesekkür edrim Hanife kardeşim Allah c.c. razi olsun.
    evet,her zaman canlı yayında hayatımdan anlatmak istemem ama bazi kardeşlerim yaziyorlar bana.
    “çok kötü durumdayiz,musibetler acilar.evet bu yüzden dedim bugün.
    gülay kardeşiniz çok fazla çekti ve çekiyor ama bu herşeyi sabırla dayanırsam mertebem yükselecek biliyorum acilarıma seviyorum.

    dinlediğiniz ve dua ettiğiniz için sağol can kardeşim.

    Cevapla

  32. SELAM GÜLAY ABLACIĞIM, MÜMİNE BU DÜNYADA RAHAT YOK, SAHABEİ KİRAM SIKINTILARI OLMAYINCA RABBİMİZ BİZİ UNUTTUMU YOKSA DİYE ÜZÜLÜRMÜŞ, TABİKİ RABBİMİZ HAYIRLISINI VE VERDİĞİ SIKINTININ YANINDA RAHMETİNİDE VERSİN, O YARDIM VE RAHMET ETMEZSE BİZ İMTİHAN KAZANAN VE CENNET KAZANAN DEĞİLİZ, RABBİM DOĞRULARIN YOLUNDAN VE RAZI OLDUKLARININ YOLUNDAN AYIRMASIN, HAYIRLI YAYINLAR DİLER SENİ VE ALLAH İÇİN SAMİMİ OLAN KARDEŞLERİMİ ALLAHCC. HZ. EMANET EDİYORUM….

    Cevapla

  33. S.A KARDEŞİ SİZİ ÇOK ZAMANDIR DİNLİYORDUM.SLAMLAŞMAK BU GÜNE KISMETMİŞ RABBİM YARDINCINIZ OLSUN BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM..HAYIRLI BAYRAMLAR İNŞALLAH…

    Cevapla

  34. Posted by gulayozturk on Eylül 18, 2009 at 10:22 am

    aleykum selam kardeşim Allah razi olsun.tesekkürler..
    sizinde hayırlı Bayramlar dilerim Mevlam dan

    Cevapla

  35. sSELAM GÜLAY ABLACIĞIM,NASILSIN, YİNE PROGRAMINIZI DİNLEYEMİYORUM, BENİM İÇİN GÜZEL, FAYDALI,FEYİZLİ,İHLAS VE MUHABBET DOLU PROGRAM YAPIYORSUNUZ, SİZİN KIZMALARINIZ DAHİ SEVİYORDUM, ÇÜNKÜ ALLAH İÇN DOĞRU SÖYLÜYORSUNUZ, SAYGI VE HÜRMETLERİMLE, AEO……

    Cevapla

  36. Posted by gulayozturk on Eylül 26, 2009 at 11:39 pm

    aleykum selam Nurayım sağol can.
    Alah razi olsun senden..evet bazen sesimi yükseltiyorum ama dediğin gibi iyiliğiniz içindir..
    inşallah fırsat bulup dinlersin canım kardeşim.
    Allaha emanet ol

    Cevapla

  37. SELAM GÜLAY ABLACIĞIM, BAYRAM GECELERİNDEN BİRİNDE SİZİ RÜYAMDA GÖRDÜM,İÇERİĞİNİ, KISACA ANLATACAĞIM, BANA BİR BİRŞEY TARİF YADA ÖZET GİBİ BİRŞEYLER VERİYORDUNUZ, BENDE KAĞIDA HIZLI HIZLI YAZIYORDUM, SİZİNDE ACELENİZ VARMIŞ, BİRYERE GİDİYORMUŞSUNUZ, İŞTE ÖYLE, BEN ALLAHTAN, PEYGAMBER S.A.V.EFENDİMİZDEN VE EVLİYALARDAN VE ONLARI HATIRLATAN HER SOHBETLERİ ÇOK SEVİYORUM, SENİ VE RADYO ÇINAR DİNLEYENLERİN HEPSİNİ ONUN İÇİN ÇOK SEVİYORUM,DİĞER YAZILARINIZI TAKİP EDİYORUM,OKUYORUM ÇOK MUTLU OLUYORUM, HEPİNİZİDE ALLAHA EMANET EDİYORUM….

    Cevapla

    • Posted by gulayozturk on Eylül 28, 2009 at 10:15 pm

      aleykum selam güzel kardeşim Nurayım..sağol Allah cc. razi olsun senden.
      rüyanda beni görmen sevindirdi beni..ahirette de baraber olalım inşallah..amin.
      öptüm sevgiyle

      Cevapla

  38. Posted by beyda on Eylül 29, 2009 at 10:09 am

    s.a. gülayımm can dostum Rabbimin ve benim sevdiğim
    nur yüzlü güzel insan Rabbim hizmetlerini daim etsin
    daha uzun süre islam tebliğini yapasın .Her zaman gönlümde ve kalbimde olacaksın güzel dostum.

    senin gibi Mevla için yananlaradır bu mısralar seni seviyorumm

    Aşk mı dedin gülüm, dur hele…Biraz da biz tarif edelim, birazda biz tarifsizliğin tarifini yapalım..

    Ne yağacak yanlızlık sahralarına?

    Aşk, kime göre yanmak, kimine göre gül, kimine göre de bülbül, bazılarına bakarsak, Hz. Yusuf, bazen de Züleyha… Biz hiç bakabildik mi gönül penceresinden haa…

    Bazen parıltılı bir efsane, bazen şiir-âne.. Bazen de, gönül kalemiyle çizilen ve anlatılan avâre.. Aşk dedik ya gülüm çaresizlik değil, çare üretmektir çaresizliğin gölgesinde …

    Aşk, yanmak değil, İbrahim-î bir muhabbetle yanmaktır…

    Aşk, Mevlanâ değil, onun özüdür..
    Aşk, Yusuf değil, onun hayasıdır..

    Aşk, Yunus değil, onun sevdasıdır… Bence aşk odundur gülüm odun… Şaşırma bakma öyle tuhaf tuhaf yüzlere, doğru duydu kalp kulağın, odun diyorum.. Hani şu Yunus’un dağdan muhabbetle kestiği, aşka hangisi yakışır deyip muhasebe ettiği, kalem gibi bulmak için saatlerin verdiği odundan bahsediyorum… Muhabbet kapısından eğri girilmez…Şerefliler kapısından nefsine uyanlar geçemez… Zoru bulmak değil zora kolay sıfatını koyabilmektir..

    Aşk, güller arasında sevgiliğe hitap değil, dikenlerin arasından dikenlere dokundurmadan sevgiliyi geçirmektir…

    Aşk, parmakta bir halka değil, kalpte tokmak olmalı…Çevirdiğin zaman tokmağı, cenneti aşmalı… Kapattığın zaman, nur cemali seyretmeli insan…

    Aşk, bin yıl seni seviyorum naraları atmak değil, bir gecenin yalnızlık elbisesi giydiği, buz gibi bir havanın nefesleri kestiği, imkanların kesip imkansızlıkların başladığı, bir noktada sevgilinin elini tutup soğuğa inat bir sıcaklıkla, sessiz bir feryatla, “ İYİKİ VARSIN YAR” deyip muhabbetle, gözlerinin içine hasretle bakmaktır…

    Aşk, şaşalı, pahalı dünyevî bir hediye değil “ MUHAMMED-Î BİR MUHABBETLE“ önemsemek ve önemsenmektir…

    Cevapla

  39. SELAM GÜLAY ABLACIĞIM,MÜSADENLE BEYDA KARDEŞİMEDE ALLAH İÇİN SELAM VERMEK İSTİYORUM, YAZDIĞI ŞİİR VE METNİ ÇOK GÜZEL, GÜZELİ TARİF ETMEK ÇOK ZOR, MUHAMMETSİZ MUHABBET OLMAZ, İNŞALLAH O HAKİKİ MUHAMMEDİ MUHABBET EDENLERDEN OLURUZ ALLAH KATINDA, SENİ VE RADYOÇINAR DİNLEYENLERİNİ ALLAHA EMANET EDİYORUM,SELAMETLE KALIN İNŞALLAH…..

    Cevapla

  40. Posted by gulayozturk on Eylül 30, 2009 at 2:33 pm

    aleykum selam Nurayim Allah c.c. razi olsun
    Sarıkamiş de selamlar sevgiler can kardeşim

    Cevapla

  41. SELAM GÜLAY ABLACIĞIM, SARIKAMIŞINDA EMİNİM SİZE SELAMLARI VAR,BURDA TANIDIĞIM ARKADAŞLARA ÇINARRADYO YANİ SENİ ANLATIYORUM, DİNLEYEMESEMDE GÖNLÜM SİZİNLE,ALLAH C.C RAHMETİ, RASULULLAH S.A.V.ŞEFAATI , SADATIN HİMMETİ SENİNLE, ALLAH İÇİN KENETLENMİŞ YÜREKLERE OLSUN, AEO

    Cevapla

  42. Posted by gulayozturk on Ekim 1, 2009 at 5:54 pm

    aminnnnnnnnnn can Nurayim kardeşim sağol
    herkese benden selamlar sevgiler.
    Mevlama emanet ediyorum size

    Cevapla

  43. SELAM GÜLAY ABLACIĞIM, UZUN BİR ZAMANDAN SONRA SİZE YAZMA FIRSATIM OLDU,AZILARIN HEPSİNİ YAZIP OKUYORUM ÇOK ŞÜKÜR, AEO

    Cevapla

  44. Posted by gulayozturk on Ekim 17, 2009 at 5:26 pm

    aleykum selam Nurayim sağol tesekkürler..orda bir yerde olduğunu biliyorum..iyiki varsin can..sarikamiş selam sevgiler

    Cevapla

  45. SELAM GÜLAY ABLACIĞIM, SİZE TÜM GÖNLÜM VE İÇTENLİĞİMLE KATILIYORUM, YAZILAN YAZILARIN TÜMÜNÜ SEVEREK, OKUYORUM, ALLAHIN RIZASININ OLDUĞU YERDE GÜCÜMÜN YETTİĞİCE ORDAYIM, İNŞALLAH RABBİM İYİLER HÜRMETİNE BİZLERİDE KABUL ETSİN, SİZİ VE SİZİ DİNLEYEN TÜM KARDEŞLERİM İÇİN ALLAHTAN RAHMETİNİ, YARDIMINI VE BOL FEYİZLER DİLİYORUM,, AEO

    Cevapla

  46. RAHMAN VE RAHİM OLAN ALLAH SELAMI ÜZERİNE OLSUN HANIM ABLA RADYO YAYININIZI SEVEREK VE BEYENEREK TAKİP EDİYORUM ALLAH SİZİ BU YOLDA DAİM KILSIN SELAM VE DUAİLE KALIN.

    Cevapla

  47. Posted by gulayozturk on Ekim 18, 2009 at 9:13 pm

    aleykum selam değerli hocam..Allah c.c. razi olsun..
    bende size tesekkür ediyorum.
    her sabah o güzel sesinizle Kuran ziyafet veriyorsunuz .
    Mevlam sesinize kuvvet versin..amin.
    Aziz Alili hocamıza selamlar inşallah..
    hayırlı geceler efendim

    Cevapla

  48. s.a hanım abla yüce rabbim sizden ve cevahir arkadaşımdan razı olsun beni bu güzel aileye kabul ettiyiniz için teşekkürler hanım abla çınarradyo programınızı severek dinliyorum ve bizim burda arkadaşlarımda sizi dinliyor rabbim yayınlarınızı hayırlı ve uğurlu eylesin allah sizi korusun.

    Cevapla

  49. Posted by gulayozturk on Ekim 19, 2009 at 4:30 pm

    aleykum selam Aziz Alili hocam Allah razi olsun..
    o güzel sesinizle her sabah Kuran dinlemekle bizi çok mutlu ediyor.
    Mevlam sizi gibi mübarek insanların sayısını çoğaltsin inşallah..amin.
    Zagreb deki ailenize ve tüm arkadaşlarınıza selamlar sevgiler saygılar.
    Allaha emanet olun değerli hocam

    Cevapla

  50. EY RABBİMİZ OLAN ALLAH IM YERİ GÜYÜ YOKTAN VARDEDEN ALLAH IM SEN NELERE KADİRSİN ADEM ALEYSELAMDAN BUGÜNÜMÜZE KADAR YARATTIĞIN BİZ KULLARINA NEGÜZEL İMKANLAR NEGİZELLİKLER VERMİŞSİN RABBİM SEN İSTEDİKTEN SONRA OL DEDİYİN ŞEYLERİN ÖNÜNDE KİM DURABİLİR ÇÜNKÜ HERŞEYİ YARATAN RABBİMSİN ALLAHM SANA HAMDOLSUN ÇÜNKÜ HAKKIMIZA HAYIRLI OLANI VERENSİN RABBİM ŞÜKRÜİHSAN EYLEDİN BİZ KULLARINA RABBİM GÜLAY ABLAM GİBİ İYİ KULUNU BİZLERLE KARŞILAŞTIRIP KONUŞTURAN RABBİM GÜLAY KULUNU SENİN YOLUNDA DAİM KIL ÇÜNKÜ RABBİM GÜLAY KULUN SENİN YOLUNDA YÜRÜYOR ONU HAYATININ SONUNADEK KORU ÇÜNKÜ GÜLAY ABLAM BİZ KURAN OKUYAN KULLARININ SESİNİ DİN KARDEŞLERİNE ULAŞTIRIYOR RABBİM İNŞALLAH DİN İMAN VE MÜSLÜMANLIĞI BİZ KULLARINA KIYAMETE KADAR ÜZERİMİZDE DAİM LIK SELAM VE DUAİLE KALIN GÜLAY ABLAM VE TÜM DİN KARDEŞLERİM.

    Cevapla

  51. Posted by gulayozturk on Ekim 20, 2009 at 9:14 pm

    amin amin amin değerli Cevahir Faruki hocam Allah razi olsunn.
    çok güzel bir dua Mevlam kabul eylesin.
    her zaman derim canlı yayında özellikle,müslüman oldum diye beni terkeden ailem yerindeRabbim c.c. sizin gibi güzel kardeşler verdi bana..
    ne kadar şükretsem azdır.
    dünyanın en zengin insan olarak biliyorum kendimi.maneviat zenginlik ,her iki cihan için paha biçilmez hazinedir..
    Rabbim cümlemize razi olsun.
    sesinize kuvvet versin .amin.
    hayırla kalın hocam

    Cevapla

  52. RAHMAN VE RAHİM OLAN ALLAH SELAMI SİZİNLE OLSUN ABLAM BİRKAÇ GÜNDÜR YOKSUNUZ HAYIRDIR İYİSİNİZDİR İNŞALLAH RABBİM SİZE YARDIM EYLESİN ÖZLETTİNİZ KENDİNİZİ ABLAM RABBİM HAYRINA İNŞALLAH SELAM VE DUAİLE KALIN.

    Cevapla

  53. Posted by gulayozturk on Ekim 25, 2009 at 7:31 pm

    aleykum selam değerli Cevahir hocam..
    iyiyim şükür Mevlama..güzel istanbula çok özledim bir kaç gün için sevdiklerim beraberim inşallah..
    çarşamba Allah izniyle döneceğim evime ve perşembe günü yine beraberiz inşallah.
    bende sizi özledim hocam..
    burda insanlar pervane gibi etrafıma dönüyorlar .çok seviyorlar..ama yinede gönlüm sizinle.
    hepinize çok özledim..kavuştursun Rabbim inşallah.
    selamlar sevgiler hocam

    Cevapla

  54. RAHMAN VE RAHİM OLAN ALLAH SELAMI SİZİN VE ORDA YANINIZDA OLAN DİN KARDEŞLKERİMİN ÜZERİNE OLSUN İYİ OLDUĞUNUZU DUYUNCA ÇOK SEVİNDİM ABLAM SİZİN DE BAHSETTİYİNİZ GİBİ ORDAKİLER SİZİ SEVİYORMUŞ SİZİ SEVMEMEK ELDEMİ BENİM ABLAM ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN SELAM VE DUAİLE KALIN HERKESE SAYGILAR.

    Cevapla

  55. SELAM GÜLAY ABLACIĞIM, YİNE GÜL KOKULU BAHÇENİZE DALDIM, YAZILARINIZI OKUDUM, SADECE İŞ YERİNDE DEĞİL EVDEDE ALLAHTAN, DİNDEN V.S KONULARLA İLGİLENMEMDE SIKINTI, İNCE DETAYA GİRMEK İSTEMİYORUM, GÜCÜM YETTİĞİNCE ÖNCE SEN, SONRA ÇINARRADYO DİNLEYİCİLERİ GÖNLÜMDE VE DUALARIMDA, NİYETİM ALLAH İÇİN BİRŞEYLER YAPABİLMEK, ALLAH YOLUNDA HİZMET VEREN TÜM KARDEŞLERİME DUALARIMLA DESTEK OLABİLMEK, RABBÜLALEMİN İNŞALLAH MUVAFFAK ETSİN, GÜLAY ABLA SEN BİLİYORMUSUN, SADATIN SESİ SENSİN…….. AEO…………

    Cevapla

  56. Posted by gulayozturk on Kasım 10, 2009 at 1:52 am

    aleykum selam can Nurayım..Allah c.c. razi olsun..o güzel yüreğinde çıkan duaları aminnnnnn derim inşallah..eminim Mevlam izniyle sende başaracaksin inşallah.
    Rabbim bize seversaa artık korku endise yok..
    Allaha emanet ol güzel kardeşim

    Cevapla

  57. SELAM GÜLAY ABLACIĞIM, SENİ DİNLEDİKÇE BU DÜNYADA İÇİ DIŞI BİR, GERÇEKTEN ALLAH İÇİN SEVEBİLECEĞİM KİŞİLERDEN BİRİSİN, ANLATMAK KELİMERE SIĞMAYACAK KADAR İNSANLARIN AHLAKI ŞEYTANLAŞMIŞ, RABBİM KÖTÜ SIFATLARDAN KORUSUN VE ÖYLELERİNE UYDURMASIN, İNANIN GÜLAY ABLA SİZLER İÇİNDE OLUPTA ALMAK İSTEYENLERE ALMAK NASİP OLUYOR, BEN ÇOK MUTLU OLUYORUM, SENİ VE RADYO ÇINAR DİNLEYİCİLERİNİ RABBİMİN TASTAMAM KELİMERİNE EMANET EDİYORUM…..

    Cevapla

  58. Posted by gulayozturk on Kasım 12, 2009 at 1:09 am

    aleykum selam can kardşim Nurayım..hoşgeldin.bu günlerde biraz rahatsizdim bu yüzden sitelerde fazla duramadim cevab yazamadim kusura bakma emi..
    umarim iyisin güzel kardeşim Mevlam c.c. güzelikler versin..
    seni seviyorum Allah c.c. için
    Sarıkamişa selamlar

    Cevapla

  59. SELAM GÜLAY ABLACIĞIM, GEÇMİŞOLSUN,ÇOK ÜZÜLDÜM,MEVLAM İNŞALLAH ACİL ŞİFALAR VERSİN, RABBİM AF VE AFİYET İHSAN ETSİN İNŞALLAH, AEO..

    Cevapla

  60. eyyy işine gelmeyipte şikayet eden şikayetçi kişiler neden böle yapıyorsunuz yapmayın etmeyin ayıptır bırakın hep birlikte sevgi ve saygıile yaşıyalım şu kısa dünya ömrümüzde sayın çınarradyo işleteni sayın yusuf bey nevarki iyi bir insansınız gülay ablam sizden bahsediyor biliyor enazından sizi lütfen o tür kişilere pirim vermeyin bir ummanda bir kum tanesi için bir okyanusu yok etmeyin şikayetçi kişiler olacaktır bizler onları dikkate almayalım onları ALLAH havele edelim biz birbirimize bakalım ALLAH yolunda biz kullar olarak var oldukça o kendini bilmez kişiler yok olacaktır yeterki biz birbirimiz destekliyelim çınarradyo iyi bir radyo biz dinliyoruz gülay ablamında yayında olmasını ve yayın yapması bizlere huzur ve neşe veriyor düşünsenize negüzel gayri müslümanken müslüman olmuş bir ablamız anlatımı ve güler yüzü hangi kişlerde var negüzel anlatıyor insanları kırmadan üzmeden neyse bir gülay ablamızı seviyoruz onsuz bir çınarradyo düşünmüyoruz selam ile dua ile AMİN

    Cevapla

    • Posted by gulayozturk on Kasım 19, 2009 at 12:30 am

      eyvallah Cevahir Faruki hocam Allah c.c. razi olsun.
      inşallah Mevlam izniyle bu din kardeşliğimiz daha uzun yıllar devam eder.
      sonrada hep beraber cennetinde buluşturur Rabbim bizlere inşallah..amin..
      selamlar saygılar

      Cevapla

  61. Posted by fatma on Mayıs 11, 2010 at 11:04 am

    s.a. ben bugun ılk kez yazı olarak sana hayırlı sabahlar dıyorum.Yazı sıtesıne gırmeyı bılmıyordum kızım bana bu sabah buldu.Programınızı her sabah canla dınlıyorum allah-u teala ümmeti muhammetten ve senden razı olsun.Kurban…

    Cevapla

  62. Değerli kardeşlerim her sabah saat 11 de burdan dinleyebilirsiniz beni.saygılar http://85.195.97.18:9924/

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

