GERÇEK DOSTUM KARDEŞİM (sizden gelen 2 şiir)

  Gerçek islamı ve allah sevgisini sende tanıdım
  Ürkek ve titrek sesin huzur verdi bana
  Laleler ve güller sunarım sana
  Armağansın allahımdan bana
  Yokluğunda yerin dolmaz inan buna
 
  Öyle özelsin ki bende
  Zarar vermekten korkarım sana
  Titreyerek yazar ellerim
  Ürkerek çekinerek seslenirim
  Razı olsun rabbim senden
  Küçükte olsan benden

(Allah razi olsun güzel insan…sizin sevginize layık olmaya çalışacağim

bende sizi Allah için seviyorum.benim ailemsiniz )

HAKKIN YOLUNA VARDIN KÜÇÜK YAŞTA
  ÖRNEK OLDUN TÜM İNSANLARA
            DEDİN Kİ!!!
    BEN BU YOLA BAŞ KOYDUM
    İSTERSE ATSINLAR BENİ EN KUYTU ZINDANLARA
  
 
   ZINDANLAR GÜL BAHÇESİDİR BİZE
  YOLUMUZDAN ÖLSEKDE DÖNMEYİZ BİLİNE
  DÖNDE BİR BAK ÜMMETİN HALİNE
  NASIL AĞLAMAYIM SÖYLEYİN BU GÜNLERE?
    
  EY KARDEŞİM GEL BENİMLE İSLAM YOLUNA
HAK YOLUNDA RUHUN CAN VERSİN YARADANA
 BEN HUZUR BULDUM İSTERİM TÜM İNSANLARI YANIMDA
 GEL KULAK VER SESİME GAFLETTEN KURTULDUM
  DE BU ACİZ KULUNA
 
İNSANLIĞIN SEVGİNİN YOK OLDUĞU BU ZAMAN DA
KARDEŞLİĞİ SEVGİYİ AŞILADIN TÜM İNSANLARA
YARDIMI SADECE HAKTAN ALIRSIN
BOYUN EĞMEZSİN BAŞIN DİMDİK DURURSUN KARŞILARINDA
 
MEDİNENİN KOYNUNDA RASULÜN SENİ BEKLER
GEL GÜLAYIM GEL FİRDEVS BAHÇESİ SENİ ÖZLER
SENİN ÖDÜLÜN MİS GİBİ KOKAN KIRMIZI GÜLLER
HEP ÖZLEMİNİ ÇEKTİN YILLARCA
ŞİMDİ BAK BUNLARIN HEPSİ SENİN
AL SAR BAĞRINA !!!!!

yazan aciz kul Beyda

(can Beydam Allah razi olsun senden.tesekkürler)

3 responses to this post.

  1. Posted by ASLI NUR on Mart 19, 2009 at 10:58 pm

    gülümmmm seni allah için sevenler ne kadar çok güzelim yolun allah yolu ise böyle güzel insanlar karşına çıkacaktır mutlaka sende bizim ailemizsin unutma seni seviyorum prensesimmm

    Cevapla

  2. Posted by DİNÇER on Mart 20, 2009 at 1:47 pm

    Benim bu acizane şiirimi bu sayfana layık gördüğün için sana çok teşekkür ederim kardeşim.Allah her zaman yolunu açık etsin selam ve sevgilerimi sunarım.

    Cevapla

  3. Posted by gülay.. on Mart 20, 2009 at 2:47 pm

    ALEYKUM SELAM DİNÇER AĞBİM.BEN TESEKKÜR EDERİM BANA OLAN SAYGINIZ VE SEVGİNİZ İÇİN ..İNŞALLAH DAHA İYİ BİR KARDEŞİNİZ VE ALLAHA KUL OLMAYA ÇALIŞACAĞIM..SEVGİLERİMLE

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

