Sen sonumuzu hayreyle Ya Rabbi…

Ey Rabbim…Bu günahkar eller yalnız sana açılır, sen samimiyetle yaptığımız dualarımızı kabul eyle…

Senden başka kapımız yok Rabbim..

Çünkü senden merhametlisi yok, sığınacağımız kurtuluşa ereceğimiz başka kapımız yok.

Sen Rahmansın, sen Rahimsin, sen merhametlilerin en merhametlisisin nolur bizi doğru yoldan ayırma! Eğer sen bize merhamet etmezsen biz yolumuzu şaşırırız ateşlere düşeriz Ey Alemlerin Rabbi.

Sen iki cihandada yar ve yardımcımız ol…

Senden başka dileğimiz yok, olmasın da…

Sen, bizi sana imanla uçanlardan eyle, son nefeste iman ver.

Bizleri yaşayanların ve ölülerin fitnesinden, kabir azabından, cehennem ateşinden muhafaza et.

 Öyle bir imanla doldurki şu seni anmaktan aciz yüreğimizi, içinde senden başka hiçbirşey kalmasın.

 Zaten sen olduktan sonra dünya yıkılsın bize ne
Ama sen yoksan dünyalar bizim olsa ne fayda.

Bizi iki cihandada senden ayırma bizi nur kaynağı cemalini görenlerden, Efendimizin sav şefaatine erenlerden, sıratı geçenlerden, Firdevse ulaşanlardan, dünyada ihlasla amel edenlerden, ihsan sahibi olanlardan, ana-baba-kul hakkı gözetenlerden, güzel ahlak sahiplerinden eyle…

Gözyaşları sana akanlardan eyle…

Sen sonumuzu hayreyle Ya Rabbi…

Muhakkak ki hesap günü gelecektir ve hesabımız yalnız sanadır.

Çünkü gerçek olan yalnız sensin, gerisi yalan Allahım!!!!

Rabbim binbir günah ile kapına geldim, sana sıgındım, sana dayandım, sanadır tüm sikayetim, sanadır sarılışım, sanadır sevgim.
Sen esirgeyen, sen bagıslayan, sen affedensin, affet bizi Allahım.
Her sabah uyanıyorsa gözlerimiz, her sabah yeni bir gün doguyorsa, mevsimler degişiyor ve biz buna şahid oluyorsak, bize tevbe etmek icin yeni bir fırsat daha verdigin icin sana hamd ile tesekkür ediyoruz.
Ilahi, bizi gözleri kör bakan, kulagını tüm seslere kapamıs, kalbindeki sıcaklıgı
 yitirmis insanlık zincirinin cürük bir halkası eyleme.

Senden baska kimsemiz yok ilahi, önünde diz cökecegimiz, yolunda canımızı verecegimiz, gözyaşlarımızı huzurunda utanmadan dökecegimiz kimsemiz yok senden baska.
Eger sevgini yüregimizden alırsan, biz kaybedenlerden oluruz, ebedi azabını hak edenler arasında saf tutarız, bize acı, bize merhamet et , bizi yolu dosdogru olanların kervanında yolcu kıl rabbim.
Allahım kalbimizi sana adıyoruz, su dünyanın acılarına kederlerine yenilmeden, senin rızan için sırf senin için kalbimizi sana adıyoruz, adağımızı kabul buyur.

Bize gönül dilini ögret, bize sana gitmeyen yolun sarp bir yokuş, kainatin dehlizlerinde ebedi bir kayboluş oldugunu anlat.
Bize kucağını aç ey merhametlilerin en merhametlisi, bizi sevginle kuşat, bizi birakma!
Bizi teslim etme, bizi senden koparacak olan hic bir seye teslim etme.
Bugün hüzün taşıyorsa gözlerimiz, bugün kanıyorsa yaralarımız, bükükse hala boynumuz, biliyoruz ki senden geldi, narınada nurunada kucak açıyor ,rıza gösteriyoruz.
Ilahi darılma, yeterki sen bize darılma, yeterki sen bizi unutma, düzenin kana susayan carki arasinda kan revan icinde kalsada bedenimiz, hor görülsek, iskence görsekte, sen bizimleysen asla müteessir degiliz.

Allahım! Bizi namazı, duası, ibadeti, yaşamı ve ölümü senin için olanlardan kıl, bizi affet, bizi bagışla…AMİN

IPB Image

3 responses to this post.

  1. Posted by ahmed on Ocak 25, 2010 at 9:37 am

    VEYSEL KARANÎ (ks) HAZRETLERİNİN DUÂSIYâ Rabbi!Rabbim sen benim Rabbimsin!Sen Yaratansın ben yaratılmış…Sen rızık verensin ben rızık alanım.Sen mâlik olansın mülk Senindir.Ben sahiplenmiş olanım .Sen azîz olan şeref sahibi olansın.Sen zenginsin.Sen ganîsin ben fakirim.Sen vermezsen benim bir şeyim yok ki.Sen hay olan dirisin ben ölüyüm.Sen hiç ölmeyecek olansın. Sen Bâkisin.Şu kul ki bütün vücüdu toprak olacak olanız.Sen kerem sahibisin.Sen cömertsin.Ben kınanmış olanım kereminle bana lütfet!Sen iyilik yapansın iyiliklerin kapısını açansın.Ben kötülük yapanım kötüyüm Rabbim!Senin merhametin arttıkça benim isyanım artıyor.Sen kapıları açıyorsun ben kapıları örtüyorum.Sen verensin.Ben dilenenim.Geldim kapında yalvarıyorum.Sen güvencede olansın yardıma ihtiyacın yok.Ben korkağım.Sen cömertsin.Ben cimriyim.Kapına geldim elimi açtım.Senden başka çalınacak kapı yok!.. selam ve dua ile Gülay abla

    Cevapla

  2. Posted by ๑۩۞۩๑ GÜLİ RANA ๑۩۞۩๑ on Ocak 25, 2010 at 3:33 pm

    ๑۩۞۩๑ GÜLİ RANA ๑۩۞۩๑ MÜSLİ…yazan: Hiçkimseye Mektup Kırçiçekleri gibi kalana, papatyaya Böyle gelemem ellerimde çamurlu papatyalar varBana bir kendini getir, gelirsen eğer.Umut tarlalarından topladıklarım daha önce bir çok kez düştüğüm çamura boyandı.Umudun bittiği yerde başlayan, hiçkimseye yazdığım satırlar kadar karışık şimdi gece, bir avuç hüznümü avutmaya çalışıyor.Gece odayıda işgal etmiş haliyle, sessizlik ve sensizlik hakim.Odada bir yatak var soğuk ve alabildiğince sessiz.Yastığın çukuruna önceki gecelerden kalma bir avuç hüzün birikmiş.Ve bir zigon sehpa Üzerinde hiçkimseye göndermediğim mektuplar birikmiş ve sararmmış beyaz kağıtlarda yazılanlar Yoksun ya dilimde yine aynı satırlar konuşuyor; Ne zaman İçimden sana ait bişeyleri söksem Kendimi parçalıyormuş gibi oluyorum ve ekliyorum; Bitsin bu içkanamalı hastalık Ne olursa olsun bir gün Usulca GelYollar çekiyor beni O çekmese bile toprak çeker yaşını diyolar bana, bende bekletmiyorum.Kime ve nereye gittiğimi bilmeden gidiyorum.Yanlızlığımı senli adımlarla takip ediyorum.Beni bilmediğim sokaklara çekiyor. Elim istemsiz ceketimin iç cebine gidiyor.Ve bir fotoğraf buluyorum.O sen olmalısın.Ne kadarda güzel bakıyorsun gözlerime hafifçe.Sonra aniden aklıma geliyor.Kalbime dokunsun diye ceketimin sol iç cebine koymuştum fotoğrafını.Hafifçe dokunuyorum parmak uçlarımla, incinme diyeSonra yüyürken ayaklarım yokluğuna takılıyor, düşüyorum.Diz kapaklarım kana bulanıyor, aldırmıyorum.Sonra sen beliriyorsun karşımda, gülümsüyorsun gözlerime gözlerinle.Bakıp yüzüme, tutup elimden Hadi kalk daha çekmecede unuttuğun yaralı şiirlerin var bana okuyacaktın, okumadın ama küstüm diyorsun.Ne demek istediğini anlamaya çalışırken gidiyorsun.Gitme diyemiyorum, sadece susuyorum gözlerine.Ve içimden bir şiir daha kırılıyor o geceKüsme canımın ardı Küsme Daha yüzüne okunacak Çok şiir var çekmecede Tut elimden ve gitme Canımın ardı Hiçkimsem ol Gitme İki avuç hüznüm var paylaşırız Biri bana Diğeri bana Yarım ol canımın ardı, küsme Bana seni bırak sadece Ve bak gözlerime hafifçe Hiçkimsem ol canımın ardı Küsüp Gitme

    Cevapla

  3. Posted by Rüveyda on Ocak 29, 2010 at 5:24 pm

    Aciz olan insanoglu hayatı boyunca korkularıyla yaşar.. İhtiyarliktan,fakir düşmekten,hastalanmaktan ,yalnız kalmak korkuları..Allah\’tan korkmak ise ,çok daha baskadir.. Nasıl ki insan sevdiğine karşı sayglı davranırsa,Müslüman da Yaratanına saygısızlık yapip günah işlemekten korkar.. Çünkü,günah işlemek,Allah\’a karşı saygısızlıktır..Tevbe kapısı son nefese kadar açıktır,ama devamlı işlenen günahlar hayatımız maddi ve manevi yaralar açar.. Her günahı ruhumuzu kırletir,işlenen günah kalbe sıyah lekeler oluşur..İnsanı Allah yarattı,ve onu başıboş bırakmadı…Yaşadığı hayatın hesabını verecektir.. Bu yüzden insan,insanca yaşamayı çarelerini aramalıdır..Bazi insanlar yeryüzünü büyük bir kabristan olarak görür ve korkar..Çünkü tüm canlılar zamanda ölür… Halbuki,ölen bitkiler sevdiği toprağa başını koyup uyur…Ölen hayvan ağır hizmetlerden azat edilmiştir..Ölen insan ise ebedi hayatı,özünü ve Rabbine kavusmuştu.. Kendimizi ciddi olarak muhasebe yaparsak,anlarız ki,bizi korkutan olaylar değil,hayallerimizdir.. İş bulmak,araba,ev almak,mevkimizi yükseltmek,gibi hedeflere koşan insanoglu,bu yolun sonundaki ölümün çok kere görmez…Anında ölüm gelir,elemlerin,kederlerin ,korkuları hepsi biter.. ölen kişi arkasında çoğu zaman gözyaşı sel gibi akar..Fakat çoğunlukla ölüler de yaşayanların haline ağlar…….. Çünkü vefat edenler korku dolu rüya dan uyanmışlar,özüne dönmüşler.. Biz yaşayanlar ,yapmamız gereken öncelikle Allah\’tan korkmamız gerektiğini idrak etmek,çünkü Rabbimiz merhametli olduğu kadar da azabı de korkunçtur…….Günaha israr edene,aff dilenmeyene,acizliğini bilmeyip gurur kibir yapana,Allah sevmez ve affetmez..Bu yüzden O\’ndan c.c. dan korkmalıyız.. Kul,Rabbine dayanırsa,O\’nun emrediği gibi islam çercevesi içinde bir hayat yaşarsa,Yaratan onu korkularından arındırır,korkuları ne şekilde olursa olsun onar yok eder…Ona gönlü ferahlık verir,her olumsuz olay karşısında korkuyla değil,azmiyle durmasını cesaretle onu destekler.. Allah\’a vekil eden kişi,dünyanın tüm müsibetler ve belalar ona gelse,onu üzmez,hafif bir rüzgar gibi yanında geçer gider onu yaralamadan……. Her olay karşısında korkuyla değil,azmiyle durur,ve onu Yaratanı "gel" dediğinde tebessümle kendini meleklerin şefkatlı kollarına bırakır… Allaha emanet olun

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

