GECENİN DUASI;

Ey mevlam!
 Bağışta bulunan sensin, nimet veren sensin,
 ihsanda bulunan sensin, güzelleştiren sensin, üstün kılan sensin, mükemmelleştiren sensin,
 rızıklandıran sensin, muvaffak kılan sensin, zengin yapan sensin,
sermaye veren sensin, sığınak veren sensin, yeterli olan sensin, hidayet eden sensin
, -hatalardan- koruyan sensin, -ayıbımı- örten sensin,
affeden sensin, mazeretimi kabul eden sensin, güç veren sensin,
 izzet veren sensin, yardım eden sensin, destek veren sensin, teyit eden sensin, zafer veren sensin, şifa veren sensin, afiyet veren sensin, ikram eden sensin, üstünsün,
yücesin; o halde hamd sürekli sana hastır, sabit ve ebedi şükür sana mahsustur.
Ben ise ya Rabb’im! Günahlarımı itiraf ediyorum, günahlarımı bağışla;
 kötü yapan benim, hata yapan benim, günahına ısrar eden benim,
 cahillik yapan benim, gaflet eden benim, yanlışlık yapan benim, kendine dayanan benim, -günahında- kasıtlı olan benim, söz veren ve sözünde durmayan benim,
ahdini bozan benim, -misakını- ikrar eden benim,
nimetlerini itiraf eden ve sonra yine günahlarına dönen benim;
o halde günahlarımı bağışla; ey kullarının günahları kendisine zarar vermeyen,
 kullarının itaatine ihtiyacı olmayan ve kullarından iyi amel yapanı kendi yardım ve rahmetiyle ona muvaffak kılan!…
Rabbim !! affeyle..

6 responses to this post.

  1. Posted by gulayozturk on Şubat 5, 2010 at 6:16 pm

    ;”Elhamdülillah geceye erdik Mülk de, Allah için geceye erdi Allah’tan başka ilah yoktur Tektir, ortağı yoktur Mülk O’nundur, hamdler O’nadır O, her şeye kadirdir Rabbim! Bu gecede olacak hayrı, bundan sonra olacak hayrı senden taleb ediyorum Bu gecede olacak şerden ve bundan sonra olacak şerlerden sana sığınıyorum Rabbim! Tembellikten, yaşlılığın kötülüklerinden sana sığınıyorum Rabbim! Cehennem azabından, kabir azabından sana sığınıyorum!”

    Cevapla

  2. Posted by ahmed on Şubat 5, 2010 at 8:36 pm

    Ey kâinatı bin bir çeşit güzelliklere saran Rabbim!
    Ruhumu güzelliklerine ve güzelliğine kör etme!
    Ey haşmetiyle kâinatı kuşatan!
    Marifetini sar gönlüme!
    Her şeye tam karşılığı veren Hakîm!
    Esmanı mühür gibi vur, Şu günahkâr gönlüme!

    Tövbeler hep sanadır yalvarmalar sanadır
    Mahlûkat seni anar,
    Takdirler hep sanadır, tahsinler hep sanadır
    Şu fakir gönlüm zenginliğini arar.
    Ey çözülmez düğümleri çözen,
    paslı kilitleri açan Marifetine sar beni,
    Gönlümün kilidi seni arar.

    Ey kâinatın anahtarlarını dilediğine açan Rahman!
    Sabahın penceresinden ruhuma açıl!
    Bir seher yeli gibi ruhuma saçıl!
    Güneş doğmadan önce ruhuma doğ ki,
    Âlemim karanlıkta kalmasın gün boyu!
    Ey mahlûkatı zikrine tecelligâh eden Sultan!
    Sabahın penceresinden gönlüme açıl!
    Bütün hazineler sensiz hep gizli…
    Gonca, gül gibi açıl!
    Ey gizli hazinelerin sahibi,
    Tohumlar gibi açıl!

    Ey dilediğini karanlıklardan aydınlığa çıkaran!
    Sabahı bize tılsım yap!
    Dünyamıza, kalbimize Kâinat gibi açıl!
    Bizi karanlıklarda bırakma Ey sabahın sahibi!
    Kâinatın kalbine açıldığın gibi açıl
    Nurunu tılsım gibi yerleştir ruhumuza!
    Âlemimizi sensiz, dünyamızı ışıksız bırakma!
    Kalbimizi her sabah sana uyandır!
    Ya Fettah! Her sabah aç, her sabah açıl!

    Ey kâinatı bin bir çeşit güzelliklere saran Rabbim!
    Ruhumuzu güzelliklerine ve güzelliğine kör etme!
    Ey haşmetiyle kâinatı kuşatan Marifetini sar gönlüme!
    Her şeye tam karşılığını veren Hakîm!
    Esmanı mühür gibi vur Şu mücrim gönlüme…

    Cevapla

  3. Posted by Yüksel Şengezer on Şubat 8, 2010 at 9:37 am

    Arzulaımızı çok güzel dile getirmişsiniz MEVLAM razıolsun…Bizede bir pay bugüzel dualardan nasip etsin İNŞALLAH…AMİNNNN…

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

