Muhammedi’yim

bel image

Muhammedi’yim

Birileri başkalarını peygamber edinsin!
Varsın onları kabirlerinde rahat bilsin!
Benim peygamberim ya resulullah sensin!
Muhammedi’yim ben Muhammedi!

Gülmez gözlerim sana gönül verdim vereli!
Yanar ciğerlerim kederliyim kederli!
Ne olacak diye ahirette insanlığın hali!
Muhammedi’yim ben Muhammedi!

Yaralıdır yüreğim binbir yerinden!
Davam gelir Âdem ile Habil’den!
Kerbela’dan Zeynep ile Hüseyin’den!
Muhammedi’yim ben Muhammedi!

Sana uymayan hayali gönlümden silerim!
Sana ulaşamayan yolları neylerim!
Vallahi seni çok ama çok severim!
Muhammedi’yim ben Muhammedi!

Şaşalı, saltanatlı devletim sensin!
Şanlı, asil milletim, sancağım sensin!
Tek rehberim önderim sensin!
Muhammedi’yim ben Muhammedi!

Ne mutlu seni seven asil yüreklere!
Peşine takılıp ta sonsuz saadeti isteyenlere!
Ne mutlu Yüce Allah’a gönül verenlere!
Muhammedi’yim ben Muhammedi!

Enes Muhammed

Bir Cevap Yazın

