Ahir Zamanda İslam

Bırakmayacağım *******Tüm insanlığı çok seviyor ve her birini kendim gibi bilip onların adına her şeyin çok iyi olmasını yüce Rabbim Allah’tan diliyorum! Onlara sonsuzluğu anlatarak evrensel mesajlarıma kulak vermelerini ve böylece asil insanlar olarak sonsuzluğa uzana…n hayat yollarında başarılı bir şekilde, mutlu olarak yürümelerini istiyorum! *******Bu anlamda bildiğim gerçekleri onlara anlatmaktan hiçbir zaman geri durmayacağım! Onları kendi annem, babam, kardeşlerim, akrabam, arkadaşlarım, dostum olarak kabul ediyorum! *******Örneğin sizlerden birinin anne veya babası yanlış bir yol üzerinde bulunsaydı siz onu kınayıp hakaretler ederek iyice bataklığa gömülmesini mi isterdiniz yoksa fedakârca bir tutum sergileyerek onların güzelliklere kavuşabilmesi için son ana kadar inanılmaz çetin bir mücadele mi verirdiniz! *******Efendimiz aleyhisselam buyuruyor ki “hiçbir insan anne ve babasına hayır duasını kesmedikçe helak olmaz!” *******Yani bize diyor ki anneleriniz ve babalarınız için canı gönülden hayır duaları ederek onlarında Yüce Allah’ın rızasına kavuşup sonsuz saadete ulaşmaları adına elinizden geleni ortaya koyun! Son ana kadar yılmayın! *******Bizler anne ve babalarımızı kendimiz seçemiyoruz! Dünyadaki her anne ve babanın bizim annemiz veya babamız olma olasılığı vardı! Ozaman anne ve babamız olma olasılığı olan insanları manevi karanlıkların içinde bırakmayalım! Her şeyimizi ortaya koyup elimizden geleni yapalım tüm insanlığın kurtuluşu adına! *******Şahsen bana şöyle bir şey tavsiye etseler! Seni bir meydana bağlayacağız ve dünyadaki bütün insanlar sıra ile senin karşından geçip sana hakaretler ederek yüzüne tükürecekler. Ve sonra sen o meydanda idam edileceksin! Fakat bunun karşılığında tüm insanlık İslamiyeti kabul edip Yüce Allah’ı çok sevecek ve onun rızasının peşine düşüp ona hizmet etmekle ömürlerini geçirecekler! Böyle bir anlaşmayı büyük bir sevinç ile karşılardım şüpheniz olmasın! Yeter ki tüm insanlık Gerçeği kabul edip sonsuzluğa uzanan hayat yolları başarılarla ve mutluluklarla dolu olsun! *******İşte bu yüzden burada bildiğim ve karşılaştığım gerçekleri; hakaretlere uğramayı, hapse atılmayı, hatta öldürülmeyi göze alarak sizlerle paylaşıyorum! *******Bir gün gelecek mahşer yerinde herkesin hesabı görülüp şefaat yetkisi bulunan insanlar şefaatlerini yapıp cennetlik insanlar cennetin yoluna koyulunca ben ve bazı dostlarım o meydandan ayrılmayacağız! Rabbimiz;
 “Ne istiyorsunuz? Haydi, sizde cennet yoluna koyulsanıza!” Deyince bizlerde ; “Ya Rabbi herkes şefaatini yaptı yalnız sen kaldın senin de Kuran’da bildirdiğin şefaati yapmanı istiyoruz! *******Aslında burası sırlı bir durum! İnanın bunu bırakın normal insanları, öyle Âlim geçinen, hatta Mürşid olan pekçok insan anlayamazdı!
 Bende insanların anlayamayacağı bu durumu anlatmaya son verip gerisini mahşer gününe bırakıyorum. İnşaAllah orada göreceğiz nelerin olacağını! *******Şimdi bu dünya bir er meydanı! Görelim bakalım kim nekadar yiğitmiş! Kimler nefsi duygularını yenebilip gerçekleri her şeye rağmen kabullenebilecekler!
Yoksa futbol taraftarlığı gibi tüm yanlışlarına rağmen bazı yalanların peşinde sürüklenmeye devamı edecekler! *******Benim gerçeğim ise şu!
 İnanın tüm insanlığın kurtuluşu karşılığında sonsuza dek cehenneme girmem teklif edilseydi kabul ederdim! Ve bu anlamda anlatmaya çalıştığım gerçekler karşılığında dünyamı cehenneme çevirecek olan insanların varlığına rağmen ben davamı ve bana uzanan elleri asla bırakmayacağım İnşaAllah!
Enes Muhammed

One response to this post.

  1. Posted by gulayozturk on Şubat 14, 2010 at 2:14 am

    değerli Enes hocam Mevlam c.c. razi olsun..bu yazı da kendim buldum.aynı düşünceleri bende taşiyorum.
    Rabbim bu nurlu yola sonuna kadar açsin bize..amin..saygılar efendim

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

