Seni Nerede Bulayım

Seni Nerede Bulayım

 Yer yerinden sarsıldığı o zaman,
O gün Rabbim yere vahy ettiği an,
Amelim haberleri verildiği zaman,
Seni nerede bulayım ey Nebi!

İnsanlar kabirlerinden çıkarlar,
Bölük bölük mahşere akarlar,
iğneden ipliğe hesap sorarlar,
O gün seni nerede bulayım ey Nebi!

Teraziyi yerleştirip kurarlar,
Günah sevabımı koyar tartarlar,
Sırat köprüsünü bize kurarlar,
O gün seni nerede bulayım ey Nebi!

Allah beni huzuruna çağırır,
Korkudan kolum kanadım kırılır,
Günahım ayıbım yüzüme atılır,
O gün seni nerede bulayım ey Nebi!

Zebaniler beni çembere alırlar,
Elime boynuma kanca takarlar,
Acımadan cehenneme sokarlar,
O gün seni nerede bulayım ey Nebi.

Fatma Alageyik

4 responses to this post.

  1. Posted by gulayozturk on Şubat 21, 2010 at 11:42 pm

    Sen kandil ışığısın, güneşsin, aysın,
    Sen tutunup kırılmayan dalımsın,
    Sen ışığım, umudum, hem canımsın,
    Yüzbin selam sana ya Habiballah.

    Çıran kıyamete kadar yanacak,
    Kapın mahşere dek açık kalacak,
    İmanlı insan sana doymayacak,
    Yüzbin selam sana ya Habiballah.

    Ümmetim zayıftır diye yalvardın,
    Affeyle Allah’ım dedin, ağladın.
    Hak aşkına yandın miraca vardın,
    Yüzbin selam sana ya Habiballah.

    Seni kalübeladan beri tanıdım,
    Gönlümün sultanı diye çağırdım,
    Ben yolunda ölmeyi hedef aldım,
    Yüzbin selam sana ya Habiballah.

    Fatma Alageyik

    Cevapla

    • Posted by gulayozturk on Şubat 22, 2010 at 12:45 am

      Sultanım sen,İbrahim’in soyunda iken
      Ve sen Abdullah’ın alnındaki nur iken
      Yetim idin sen,Amine’nin karnında iken
      Kalbimizde yeşeren çiçeksin sen Efendim!

      Öksüzün ve yetimin dertlerini paylaştın
      Ikra denildi hemen okumayı başardın
      Sevdirdin sen kendini gönüllerde yeşerdin
      Kalbimizde yeşeren çiçeksin sen Efendim!

      Yüreğim köşesinde yedi veren gül sensin
      Ruhuma ışık veren koskocaman güneşsin
      Medet canım efendim,sen bize hep gereksin
      Kalbimizde yeşeren çiçeksin sen Efendim!

      Bitmeyen rahmet gibi özüme damlıyorsun
      Bir ilahi nur gibi içime akıyorsun
      Görüntünüz yok ama,gönlümde yaşıyorsun
      Kalbimizde yeşeren çiçeksin sen Efendim!

      Çatladı kudret kalem yazınca ol Muhammet
      Aşkına yaratıldı cümle alem can Ahmet
      Himmet etmezsen eğer nasibim olmaz cennet
      Kalbimizde yeşeren çiçeksin sen Efendim!

      Fatma Alageyik

      Cevapla

  2. Posted by fatma on Şubat 24, 2010 at 2:22 pm

    Efendimiz doğduğu gün

    Putlar devrildi yüz üstü

    Efendimiz doğduğu gün

    Yıkıldı tağutun büstü

    Efendimiz doğduğu gün

    Hemen secdeye eğildi

    Ben peygamberim dedi

    Sünnet edilmiş görüldü

    Efendimiz doğduğu gün

    Kâinat nur ile doldu

    Şeytanlar sararıp soldu

    Çok garip olaylar oldu

    Efendimiz doğduğu gün

    Kurumuştu Save gölü

    Bin yıl yanan ateş söndü

    Kâfirler şaşkına döndü

    Efendimiz doğduğu gün

    Büyücüler âciz kaldı

    Sihrini yapamaz oldu

    Kisra’nın köşkü yıkıldı

    Efendimiz doğduğu gün

    Cevapla

Bir Yanıt Bırakın

