Öyle özlüyorum ya Rasulallah‏

Büyüdükce büyüyor hasretin icimde
Bir an olsun düsmüyor salavatin dilimde
Hicbir gece dinmiyor yaslar gözümde
Öyle özlüyorum ya Rasulallah

Sükürler olsun bende senin ümmetindenim
Rabbimden ve Senden baska yoktur yarim benim
Gönlümle, sözümle ölene dek izindeyim
Öyle özlüyorum ya Rasulallah

Bilirim ben agladikca, düser gözyaslarim avucuna
Bilirim duyarsin beni, ellerim semada oldugunda
Tek dilegim sensin, ah varabilsem sana
Öyle özlüyorum ya Rasulallah

Bastigin topraklara yüzümü sürebilsem
Nurla dolu olan yesil kubbeni görebilsem
Sultanim ugruna bu canimi verebilsem

Öyle özlüyorum ya Rasulallah

Bir Cevap Yazın

