Ey Allah’ım..!‏

1426366_675515312473271_341994974_n

Ey Allah’ım..!
Belki günahkarım, belki Sana layık değilim ama Senden başka sığınağı olmayan bir garip kulunum.
Sana gelmeye yüzüm yok ama Senin kapından başka gideceğim bir kapıda yok. Şüphesiz Sen’sin Rahman, Sen’sin Kerim, Sen’sin Rahim, Sen’sin Gafur .
Bağışlayanda Sen’sin,affedende,esirgeyende!.
Sen’i bildim,Sana inandım,sana sığındım.!
Şüphesiz Sen merhameti ve şefkati bol olansın Rabbim.!
Ne olur Allah;ım hiçbir kulunu Sen’siz,kimsesiz,çaresiz bırakma.!
Her dem Sen’i anmayı,Sen’i anlayıp anlatmayı,Sen’i sevip sevdirmeyi nasip et bizlere.!
Peygamber Efendimiz sellellahu aleyhi vessellem’in şefaatinden,kendi şefkat ve merhametinden bizleri mahrum bırakma.
Şüphesiz Sen olmazları olduransın,ol de olalım Rabbim.!!
Amin..

3 responses to this post.

  1. Ya Rabbim celle celaluhü, Sen affedicisin, affetmeyi seversin, bizleri de affeyle.!
    Kendine kul kabul eyle.Şu mücrim halimizi huzurunda yüzümüze vurup bizi rahmetinden mahrum etme.!
    Ya Rab, Resulüne, Habibine, alemlere rahmet gönderdiğin Efendim’e ( (sallallahu alleyhi ve sellem) ) yarattığın mahluklar adedince selamlarımızı ilet. Bizi O’na ümmet olacak şekilde temizle, O’nun sevgisini Sen’in sevginle beraber bizde en öne al.!
    Ya Rab, ne Sen’i, ne Habibin’i hakkıyla bilemedik, layıkıyla sevemedik. Sen Sen’i bizi bildir, içimizi aşkınla doldur ve bizi o aşkla doyur.
    Ya Rab, dünyanın dört bir yanındaki kardeşlerime güç ver.Onlara baskılara, zulümlere,imkansızlığa ama en çok terkedilmişliğe,yapayalnızlığa dayanma gücü ver.!
    Onları hissiyatımızdan haberdar et.Onlara güç ver ki tüm katliamlara rağmen Sana isyan etmesinler. Sen’den,Efendim’den (S.A.V) kopmasınlar.Güç ver ki biz el uzatana kadar dayanabilsiler.!!
    Ya Rab, şu niyazı bu hisleri paylaşan, bu duaya ‘amin’ diyen,Senden binler şekilde bu niyazda bulunan mü’minlerin ihlası ile, bize Sen’i anlatan büyüklerin, adını on dört asırdır köşe bucak yayan hadimlerinin, tüm insanlığın efendisi Muhammed Mustafa’nın ( (sallallahu alleyhi ve sellem) ) hatırı ile kabul et.!”
    Amin…

    Cevapla

  2. Allahım c.c.!
    Senin merhametine bırakıyorum kendimi, yaşadığım ömrüm boyunca işlediğim her sevabın tekrarını, ve girdiğim günahların da affını ve beraatımı talep ediyorum Senden.!
    Biliyorum ki; Sen affetmeyi ve bağılşamayı seversin, sevdiklerin hatrına benide mağfiretinle, hayırlarınla ve hikmetinle onurlandır. Kulluğum eksik olsa dahi, şükrümü ve dua etme bilincimi eksik etme. Kalp gözümü de, yolum gibi bahtım gibi hep açık et, ama beni Senden başka kimseye muhtaç etme.!
    (Amin)

    Cevapla

Bir Yanıt Bırakın

