Aldandi.. !

995278_431055707020908_1769581204_n

Cehennemi hesaba katmayan dindar aldandi !
– Cennetteki yerini hazir bilen herkes aldandı !
– Ölüm yokmuş gibi yaşayan dünyaperest aldandı !
– Ameline güvenen abid aldandi !
– Salih amel isliyorum sanan riyakar aldandi !
–Aleme telkin verip kendini unutan vaiz aldandi !
– Rabbini birakip hevasina kulluk eden aldandi !
– Rahmete güvenip kendini emniyete salan fasik aldandi !
– Yolunun eğriliğinden şüphe etmeyen kendini bilmez aldandi !
– Kendini hizmette bilip, kılını dahi kıpırdatmayanlar aldandı !
– Nasıl desem bilmem ki Namazsız aldandı !
– ‘Ben bundan sonra kurtulmam.’ diyen me’yus aldandı !
– ‘Allah dilemeseydi gunahkar mi olurdum !’ diyen kaderci aldandi !
– ‘Keşke her günahim bunun gibi olsa.’ diyen muznib aldandi!
– ‘Bakma! Benim kalbim temiz.’ diyen amelsiz aldandi !
– ‘Bir lokma bir hirka devirleri geçti artik; bu zamanda her sey para!’ diyen zengin aldandi !
– ‘Bu zamanda da bu olur mu canım !’ diyen cahil aldandi !
– ‘Göreceksin biz nice haci-hocadan önce girecegiz cennete !’diyen nadan aldandi !
–’Hem ondan hem bundan lazim; öyle tek tarafli, a-sosyal olmaz.’ diyen bihaber aldandı !
– ‘O kadar incesine aklim ermez.’ diyen akıllı aldandi!
– ‘Bu da bir şey mi canim, millet neler işliyor.’ diyen günahkar aldandı !
– ‘Benim babam da haci.’ diyen evlat aldandi !
– ‘Ben giybet etmiyorum ki, olani söylüyorum.’ diyen aldandi !
– ‘Işlediysek biz işledik; azabini çeker diyetini öderiz.’ diyen bedbaht aldandi !
Allah c.c. bizi aldananlardan eylemesin…

Yorum bırakın