İsrail Ne Zaman Yıkılır?

1014031_439859652807180_736648147_nUzun süredir yazı yazmıyordum. Ama bu sabah kalbimde bir sızıyla uyandım ve dedim ki Hakk’ı yazmayacaksa yazılacakların ne önemi var..

 

Evet belki şuraya yazdıklarım klavyeşörlükten öteye geçmeyecek ama mahşer günü “Müslüman kardeşlerin gözünün önünde katledilirken sen ne yaptın?” diye sorduğunda Rabbim dua ettim diyeceğim, Rabbim kayıtlara düşsün diye zalimin zulmünü yazdım, Hz.Ali(ra)nin dediği gibi yaptım engel olamadığım zulmü duyurmaya çalıştım.. Belki bunlar Filistinli kardeşimin kanının üstüme bulaşmasına engel olur..

 

Hepimiz lanet okuyoruz israile, sosyal medya ağzına kadar beddua ve parçalanmış çocuk bedenleri ile dolu. Yine de bir şey eksik sanki değil mi bir yerde bir yanlışlık var. Yanlışlık nerede biliyor musun Müslüman kardeşim yanlışlık bende, yanlışlık sende. 1986 yılında katil israilin başındaki ŞimonPerez’e “ Kuran-ı Kerim sizin devletinizin yıkılacağından haber veriyor. ” diye hatırlatıldığında “Kuranın bahsettiği Müslümanlar gelsin, düşünürüz.” demesi kadar iğrenç ve acı bir gerçek var.

 

Evet biz biliriz ki Allah (cc) vaadinden dönmez. Elbet Allah’ı (cc) yok sayarcasına yapılan bu zulme karşılık Kuran-ı Kerim’de bildirdiği son siyonistleri bulacaktır ama ne zaman ; bizler gerçekten Kuran-ı Kerim’de tarif edilen Müslümanlar olduğumuz zaman. Yani Allah (cc) huzuruma gel diye şehrin tüm minarelerinden davetler gönderdiğinde heyecanla seccademize koştuğumuz zaman, domuz eti yememeye dikkat ettiğimiz kadar yetim hakkı, kul hakkı yememeye dikkat ettiğimiz zaman, Allah’a kul olduğumuz zaman beklediğimiz ve dua ettiğimiz o son bulacak siyonistleri.

 

Bizler şehit olan çocuklar için, Müslümanlar için üzülüyoruz halbuki onlar cennetin bir kuşu oldu, öldüklerinden bile habersizler. Allah (cc) istese Siyonist köpekleri şu saniye helak edemez mi? Kardeşim sen nasıl şeytanın desisesine kapılıp “Rabbim bu zulme niye izin veriyor? diye sorarsın. Sen , senin merhametinin Allah(cc)ın merhametinden daha büyük olduğunu mu sanıyorsun? Vallahi O(cc) abes iş yapmaz ve O’nun (cc) merhametinin yanında bizim merhametimiz merhametsizlik kalır. O müslümanlar öldüğünü daha doğrusu şehit olduğunu bilmiyor bunu bilen bizleriz. Allah (cc) onları cennetine davet ederken bizlere onların acısını yaşatıyor acaba neden? Biraz düşünmek lazım biraz kendimizi sorgulamamız lazım. 1 ay oruç tuttuk diye kendimizi evliya zannetmememiz lazım, belalar neden sel gibi üzerimize geliyor sormak lazım..

 

Ayrıca israile lanet okurken İslam ülkeleri için de Allah’tan hiyadet ve vicdan dilemek lazım. Zira dünyaya bakarsanız bir tek Türkiye’nin bu zulme karşı Filistin’in yanında olduğunu görürsünüz. Adı İslam devleti olan ama Müslümanlıktan haberi olmayan kişilerin ülke yönettiğini görürsünüz, hayvandan daha aşağıya düşmüş vicdansız devletleri görürsünüz, çıkarları için değil Müslümanları ve ülkesini , imanını satacak kadar alçalmış varlıkları görürsünüz..

 

Rabbim bizlere hidayet ver, bizlere merhamet ver,  bir ağaç için dünyayı ayağa kaldıran ama Müslümanlar katledilirken sesini dahi çıkarmayan sözde insan müsveddelerine vicdan ver, hala iftar sofrasına cocacola koyan ümmete , İsrail malları daha iyi temizliyor daha kaliteli deyip kundaktaki bebeğe kurşun sıkan biz Müslümanlara akıl ve fikir ver. Sen bizlere doğru yolu göster Rabbim. Gazze için, Filistin için, zulüm altındaki Müslümanlar için ateşi serin ve selametli eyle.. Ve  iki satır yazı ile kendini akladığını düşünen beni affeyle, bizlere bizden dolayı azap verme Allah’ım..Şüphesiz Sen herşeyi hakkıyla bilensin .

 
Tarih : 18.07.2014  Gülbari Arslan

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: