Zulümle ve zalimle imtihan etme bizi Rabbim…!!

994089_421618004631345_962024188_n

Rabbim…!
Bize duayı öğreten Sensin… Rahman ve Rahim sıfatlarını Sen yazdın kalblerimize… Umutları Sen yazdın. Ye’sten korunmayı Sen yazdın. ‘Dua edin, cevap vereyim’ diyen Sensin güzel Allah’ım celle celalühü..!
Hazineleri sonsuz olan Sensin…
Duamız var ve Senin kapında bu dualı halimize güveniyorum Rabbim…
Bize rahmetini yağdır, toprağımıza, insanımıza…
Bize kulun ve Rasûlün Muhammed’in dualarında istediklerini ver…
Zulümle ve zalimle imtihan etme bizi Rabbim…
Bize acımayacak olanı başımıza musallat etme.
Merhametsizlere güç-kudret verme Rabbim.
Allahım! Dünyanın dört-bir tarafında maddi ve manevi olarak zulüm ve baskı altında kalan, mağdur ve mazlum duruma düşen bütün kardeşlerimize yardım et. Onların bu mazlumiyetleri, ümmetin gafletten uyanmasına vesile kıl. Onları bu duruma düşürenleri de ıslah eyle. Eğer ıslahları mümkün değilse, Kahhar isminle onları kahru perişan eyle.
Allahım. Mısır’daki kardeşlerimize yardım eyle.
Allahım. Filistin’deki kardeşlerimize yardım eyle.
Allahım. Suriye’deki kardeşlerimize yardım eyle.
Allahım. Irak’taki kardeşlerimize yardım eyle.
Allahım. Arakan’daki kardeşlerimize yardım eyle.
Allahım. Çeçenistan, Orta Afrika, Doğu Türkistan, Sincan, Somali ve diğer beldelerde, zalimin ve işbirlikçi uşakların zulmüne maruz kalan tüm Müslümanlara yardım eyle.!!
Allahım. Bütün Müslümanları Tevhid bayrağı altında toplayacak; aralarındaki ihtilafları ittifaka çevirecek sebepler halkeyle.
Bizi yarın Senin huzurunda, habib-i edibin Muhammed’in huzurunda, güzel mü’minlerin huzurunda, utanacağımız şeylerden koru Rabbim.
Bizi yarın, o zor günde, birbirimizden kaçacak haller içine düşürme Rabbim. Elimizin, ayağımızın tanıklığından kaçacak hale getirme bizleri…
Hep fakiriz, Sana muhtacız Rabbim…
Mülk Senin, kudret Senin… Hayatımız, herşeyimiz Senin kudret elinde.
Bize yardım et Rabbim!!

One response to this post.

  1. Allahım. Senin habibin, Resulullah (sav): “Mazlumun duasıyla Allah arasında perde yoktur” buyuruyor. Mazlumun feryadı arşı alayı titretirken, küçücük çocuklar, ak saçlı ihtiyarlar, hala katledilmeye devam ediliyor. Rahmetin olan yağmur yerine, ismini dahi bilmediğimiz bombalar yağıyor başlarına. Ne evleri ve ne de yurtları kalmamış. Ölümün onlar için kurtuluş sayıldığı bir zaman dilimindeyiz.

    Allahım. Sen, zalimin zulmünden habersiz değilsin ve bu zulüm onların yanına kar kalacak da değil. Ama bizim için en kısa sayılacak bir zamanda, bu zulmü yapanların ittifaklarını bozacak, iktidarlarını devirecek sebepler halkeyle.

    Allahım. Ehli küfür ve ehli zulümle, maddi ve manevi olarak mücadele eden Mü’minlere yardım eyle. Bedir’de, Huneyn’de gönderdiğin melekler ordusuyla yardım eyle.

    Ey mazlumların Rabbi. Ey kimsesizlerin sahibi. Ey kendisine hüzünle açılan elleri boş çevirmeyen Allah. Müslümanlara yardım et. Mazlumlara yardım et. Şehitlerin şehadetini kabul et. Yaralılara acil şifalar ver. Ailelerine sabır ver.

    Allahım. Belki de bizim gafletimiz o kadar büyüktü ki, uyanmak için bu denli musibetler gerekti. Artık ümmeti uyandır gaflet uykusundan. Bize birlik ve dirlik ver. Dünyadaki imtihanda kaybedenlerden eyleme.

    Allahım. Sen Rabbimizsin. Sahibimizsin. Her şeyi kuşatan rahmetinle bize muamele et.

    Bize yardım et. Bize yardım et… amin.

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

