Gençsin oğlum, yakışıklısın. Kızlar sana bayılır.!

1505302_422819404511205_784114703_n
Berber saf bulduğu genci traş ederken bir yandan da körpe bilincine zina merakı ekiyor.
“-Gençsin oğlum, yakışıklısın. Kızlar sana bayılır. Korkma oğlum kimseden. İstediğin gibi, istediğin kadar yat, hayatını yaşa. Sonra yaşlanıp pilin bitince pişman olursun. Zamanı şimdi oğlum. Herkes yapıyor. Ahmaklık etme. Biliyorum, ’haram, zina, mina’ filan diyeceksin. Oğlum, bu kadar adam ahmak mı?
Tamam bırakıyorum diye karar verirsin, bir tövbe edersin silinir hepsi. Bir hacca gidersen sıfırdan başlar her şey. Allah affedici demiyor mu hocalar. Bir tövbe edersin anandan üryan doğmuş gibi tertemiz olursun.”
Bu lafları berberinden duyan gencin şehveti ateşlenir, heyecanlanır, aynada vücuduna bakar, kendini kızlarla hayal eder.
“-Hakkaten de, olur mu olur. Fakat bir de bu Muhammed Bozdağ’a sorayım.” diye düşünür.
Yazar bana berberin dediklerini. Dehşete kapılırım,
“-Aman kardeşim, yaman kardeşim, aman etme, Allah korusun. Aman.” Uzun uzun cevaplarım ben de… Sonra ses kesilir, bir daha cevap gelmez. Ben seni uyardım delikanlı. Sana zinanın ne kadar korkunç günah olduğunu yazdım. Hele haram olduğunu bile bile bunu yaparsan affedilmeme ihtimalinin daha yüksek olduğunu, batarsan çıkamayabileceğini de yazdım. Ebedi ahıreti cehenneme dönüştürebileceği gibi bir daha dünyaya da tutunamayabileceğini yazdım.
Eğer şeytan elçisi o berber kazandıysa bu mücadeleyi bir gencimiz daha ateşte boğulup gitti demektir. Ne acı! Dr. Muhammed Bozdağ

(Ya Rabbim.! Senin rızan kazanmak için yolunda yürümeyi gayret ederken,her türlü tehlikelerden bizi koru,Amin)

Bir Cevap Yazın

